Конкурс на посаду Експерт-консультант із страхування

 

Вимоги
  1. Вища освіта у сфері фінансів, економіки (бакалавр, спеціаліст, магістр);
  2. Загальний досвід роботи не менше 3 років;
  3. Досвід роботи на посаді пов’язаний з продажами продуктів фінансової установи юридичним особам не менше 3 років;
  4. Вільне володіння українською мовою.
Додаткові переваги Перевагу буде мати кандидат, що має:

  1. Досвід роботи на посаді, пов’язаний продажами продуктів корпоративного бізнесу фінансової установи (банк, страхова компанія, інші фінансові установи);
  2. Володіння англійською мовою не нижче середнього рівня (intermediate, В1) для здійснення аналізу документів, нормативних актів, професійного спілкування.
Посадові обов’язки
  1. Пошук клієнтів та продаж страхових продуктів та інших послуг Товариства, вивчення потреб потенційних клієнтів та залучення до співпраці;
  2. Формування, ведення та оновлення бази потенційних та постійних клієнтів Товариства, формування справи Клієнта в паперовому та електронному вигляді;
  3. Здійснення попереднього узгодження із клієнтами Товариства (у тому числі потенційними) основних умов надання страхових та інших послуг Товариством, підготовка пропозиції експортерам;
  4. Організація зустрічей та проведення переговорів з потенційними клієнтами Товариства на предмет укладання договорів страхування та продажу інших продуктів Товариства, надання консультаційних послуг;
  5. Участь у форумах, семінарах, організованих для експортноорієнтованих підприємств України, з метою продажу продуктів та послуг Товариства;
  6. Забезпечення належного і повного заповнення клієнтами Товариства (у тому числі потенційними) відповідних заяв на страхування, інших документів за затвердженими у Товаристві формами;
  7. Приймання від клієнтів Товариства (у тому числі потенційних) заяв на страхування та/або на отримання інших послуг Товариства, а також заяв на внесення змін до укладених договорів, та їх реєстрація у визначеному Товариством порядку;
  8. Підготовка звітності щодо результатів роботи;
  9. Інші обов’язки відповідно до посадової інструкції експерта-консультанта із страхування управління продажів.
Умови роботи
  1. Офіційне оформлення, повна зайнятість, конкурентна заробітна плата;
  2. Оплачувана відпустка (24 календарних дні) та лікарняний;
  3. Адекватна та доброзичлива команда;
  4. Професійний розвиток: участь у тренінгах, виставках, конференціях;
  5. Комфортне робоче місце в офісі з усім необхідним та зручною транспортною розв’язкою (м. Шулявська).
Перелік інформації, необхідної для відбору Особа, яка бажає взяти участь у відборі на зайняття посади, подає резюме та може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим в оголошенні вимогам, зокрема (характеристики, рекомендації, дипломи тощо) у разі наявності.

Інформація подається на електронну скриньку hr@eca.gov.ua

Ми уважно розглядаємо кожне отримане резюме. У разі, якщо Ваш досвід роботи та кваліфікація за даними критеріями та вимогами нам підійде, ми з Вами зв’яжимось.