Конкурс на посаду Експерт-консультант із страхування

 

Вимоги
  1. Вища освіта в галузі економіки, менеджменту (управління) або права;
  2. Досвід роботи не менше 1 року в фінансових установах по напрямку продажів продуктів корпоративного/МСБ бізнесу фінансової установи (банк, страхова компанія, інші фінансові установи);
  3. Знання принципів побудови системи внутрішнього контролю, управління ризиками та корпоративного управління;
  4. Високий рівень комунікабельності, вміння аналізувати та систематизувати інформацію, контактність, відповідальність та уважність;
  5. Вільне володіння українською мовою.
Додаткові перевагиПеревагу буде мати кандидат, що володіє англійською мовою не нижче середнього рівня (intermediate, В1) для здійснення аналізу документів, нормативних актів, професійного спілкування.
Посадові обов’язкиЕксперт-консультант зі страхування:

  1. Приймає участь у розробці та підготовці поточних і перспективних планів Управління;
  2. Здійснює формування, ведення та оновлення бази потенційних та постійних клієнтів Товариства, формує справи Клієнтів в паперовому та електронному вигляді;
  3. Проводить роботу по залученню потенційних клієнтів Товариства, аналізує та вивчає їх потреби;
  4. Організовує зустрічі та проводить переговори з клієнтами ЕКА з метою укладання договорів страхування та/або надання консультаційних послуг;
  5. Здійсню пошук клієнтів та продаж продуктів ЕКА;
  6. Приймає участь у форумах, семінарах, організованих для експортно орієнтованих підприємств України, з метою продажу продуктів та послуг ЕКА;
  7. Забезпечує підготовку пропозицій експортерам у розрізі продуктів ЕКА;
  8. Приймає участь в укладенні договорів, бере участь в їх підготовці, оформленні та здійсненні контролю за виконанням зобов’язань за договорами страхування;
  9. Вивчає та аналізує основні тенденції зовнішньоекономічної торгівлі, а також роботу іноземних експортно-кредитних агентств;
Умови роботи
  1. Офіційне оформлення, повна зайнятість;
  2. Оплачувана відпустка (24 календарних дні) та лікарняний;
  3. Професійний розвиток: участь у тренінгах, конференціях;
  4. Комфортне робоче місце в офісі з усім необхідним умовами та зручною транспортною розв’язкою (м. Шулявська).Умови оплати праці обговорюються за результатами співбесіди.
Перелік інформації, необхідної для відборуОсоба, яка бажає взяти участь у відборі на зайняття посади, подає розгорнуте резюме та може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим в оголошенні вимогам, зокрема (характеристики, рекомендації, дипломи, тощо) у разі наявності.

Інформація подається на електронну скриньку hr@eca.gov.ua

Ми уважно розглядаємо кожне отримане резюме. У разі, якщо Ваш досвід роботи та кваліфікація за даними критеріями та вимогами нам підійде, ми з Вами зв’яжимось.