Вимоги |
- Вища освіта в галузі економіки, менеджменту (управління) або права;;
- Досвід роботи на позиції спеціаліста/керівника підрозділу з комплаєнсу, операційних ризиків, внутрішнього аудитора, юриста не менше 3 років;
- Знання законодавства України (у тому числі про захист персональних даних України, корупції та шахрайства), нормативно-правових актів НБУ в частині регулювання діяльності небанківських фінансових установ (у тому числі страхових компаній), процесів управління комплаєнс-ризиками;
- Знання принципів побудови та досвід впровадження системи управління ризиками, у тому числі внутрішнього контролю, управління комплаєнс ризиками;
- Відповідність кваліфікаційним та іншим вимогам, установленим нормативно-правовими актами Регулятора (у тому числі вимогам щодо ділової репутації та професійної придатності Національного банку України до небанківських банківських установ);
- Високий рівень комунікабельності, вміння аналізувати та систематизувати інформацію, контактність, відповідальність та уважність;
- Вільне володіння українською мовою.
|
Додаткові переваги |
Перевагу буде мати кандидат, що має наступні навички та особисті якості:
- Наявність досвіду проведення перевірок дотримання комплаєнс вимог;
- Знання Антикорупційного законодавства, підтверджене відповідним сертифікатом;
- Англійською мовою не нижче середнього рівня (intermediate, В1) для здійснення аналізу документів, нормативних актів, професійного спілкування.
|
Посадові обов’язки |
Головний комплаєнс-менеджер підзвітний наглядовій раді Товариства та буде відповідати за проведення процедур з оцінки відповідності процесів і систем, організаційно-розпорядчих документів Товариства (в т.ч. рішень колегіальних органів, внутрішнім нормативним документам) та мати наступні обов’язки:
- Надання висновків до (проектів) рішень загальних зборів акціонерів, наглядової ради, правління та голови правління Товариства, у тому числі щодо комплаєнс-ризику, який притаманний новим продуктам та значним змінам у діяльності Товариства, до моменту їх впровадження для прийняття своєчасних та адекватних управлінських рішень;
- Інформування правління Товариства щодо покращення системи внутрішнього контролю, процесів та процедур, документів;
- Забезпечення дієвого контролю за дотриманням Товариством норм законодавства, дія яких поширюється на Товариство, внутрішніх нормативних документів та етики ведення бізнесу;
- Проведення моніторингу змін у законодавстві України, дія яких поширюється на Товариство, та відповідних стандартів з етики ведення бізнесу (комплаєнс), та здійснення оцінки впливу таких змін на процеси та процедури, запроваджені в Товаристві, а також забезпечення контролю за імплементацією відповідних змін в організаційно-розпорядчі документи Товариства;
- Управління ризиками, пов’язаними з конфліктом інтересів, що можуть виникати на всіх рівнях організаційної структури Товариства, прозорість реалізації процесів та процедур Товариства та, в разі виявлення будь-яких фактів, що свідчать про наявність конфлікту інтересів, інформування відповідно наглядової ради та правління Товариства;
- Контроль за захистом персональних даних відповідно до законодавства України;
- Надання роз’яснень, консультацій колегіальним органам управління, керівникам Товариства на їх запити з питань контролю за дотриманням Товариством законодавства України, дія яких поширюється на Товариство, та відповідних стандартів з етики ведення бізнесу (комплаєнс);
- Обчислення профіль комплаєнс-ризику;
- Організація та безпосередня участь в розробленні та удосконаленні внутрішніх документів Товариства, дослідженні подій внутрішнього та зовнішнього шахрайства;
- Організація проведення навчання та обізнаність працівників Товариства щодо дотримання норм законодавства, дія яких поширюється на Товариство, культури управління ризиками, ураховуючи Кодекс етики та ділової поведінки Товариства.
|
Умови призначення |
Призначення рішенням наглядової ради Товариства. |
Умови роботи |
- Офіційне оформлення, повна зайнятість; заробітна плата – за результатами співбесіди;
- Оплачувана відпустка (24 календарних дні) та лікарняний;
- Професійний розвиток: участь у тренінгах, виставках, конференціях;
- Комфортне робоче місце в сучасному офісі з усім необхідним та зручною транспортною розв’язкою (м. Шулявська).
|
Перелік інформації, необхідної для відбору, адресат та строк її подання |
Особа, яка бажає взяти участь у відборі на зайняття посади, подає резюме та може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим в оголошенні вимогам, зокрема (характеристики, рекомендації, дипломи тощо) у разі наявності.
Інформація подається на електронну скриньку hr@eca.gov.ua
Ми уважно розглядаємо кожне отримане резюме. У разі, якщо Ваш досвід роботи та кваліфікація за даними критеріями та вимогами нам підійде, ми з Вами зв’яжемось. |