Вакансія Начальник управління андерайтингу

Вимоги
  1. Мати відповідний досвід роботи не менше трьох років у фінансово-кредитній сфері, зокрема, в організаціях з управління активами, банках, фінансових установах;
  2. Мати досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше п’яти років;
  3. Мати досвід фінансового аналізу підприємств та організацій;
  4. Повинен знати чинне законодавство, що стосується діяльності Товариства;
  5. Повинен знати нормативні та методологічні матеріали, що стосуються аналізу фінансово-господарської діяльності підприємств;
  6. Мати бездоганну ділову репутацію;
  7. Вільно володіти державною мовою;
  8. Мати ступінь вищої освіти у сфері фінансів або економіки за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче магістра (спеціаліста).
Посадові обов’язки Начальник управління андерайтингу буде мати наступні обов’язки:

  1. Здійснює андерайтинг по профільним видам страхування, обробку запитів по індивідуальним (нестандартним) умовам страхування;
  2. бере участь у розробці нових страхових продуктів, типових форм договорів та змін до них, надає методичні роз’яснення та консультації з питань, що належать до компетенції Управління;
  3. ініціює та особисто бере участь у розробці тарифної політики, правил та положень щодо аналізу фінансового стану клієнтів Товариства та їх контрагентів відповідно до чинного законодавства та із застосуванням міжнародної практики;
  4. здійснює економічну експертизу проектів зовнішньоекономічних контрактів (договорів) клієнтів Товариства;
  5. організовує, забезпечує та контролює поквартальне обчислення страхових резервів та перевірку їх адекватності та достатності;
  6. забезпечує реалізацію андерайтингової стратегії та дотримання тарифовстановлюючої політики Товариства;
  7. бере участь у розгляді матеріалів про стан дебіторської заборгованості з метою виявлення боргів, що потребують примусового стягнення;
  8. співпрацює із зовнішніми фінансово-консалтинговими компаніями та надає пропозиції щодо роботи з ними;
  9. забезпечує розроблення методики визначення рейтингів клієнтів Товариства та їх контрагентів за зовнішньоекономічними контрактами;
  10. здійснює безпосереднє керівництво Управлінням та структурними підрозділами, що входять до складу Управління, розподіляє обов’язки між керівниками структурних підрозділів Управління та іншими безпосередньо підпорядкованими працівниками Управління, очолює та контролює їх роботу.
Умови роботи
  1. Офіційне оформлення, повна зайнятість, заробітна плата — за результатами співбесіди;
  2. Оплачувана відпустка (24 календарних дні);
  3. Професійний розвиток: участь у тренінгах, виставках, конференціях;
  4. Комфортне робоче місце в сучасному офісі з усім необхідним та зручною транспортною розв’язкою (м. Шулявська).
Перелік інформації, необхідної для відбору, адресат та строк її подання Особа, яка бажає взяти участь у відборі на зайняття посади, подає резюме та може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим в оголошенні вимогам, зокрема (характеристики, рекомендації, дипломи тощо) у разі наявності.

Інформація подається на електронну скриньку hr@eca.gov.ua

Ми уважно розглядаємо кожне отримане резюме. У разі, якщо Ваш досвід роботи та кваліфікація за даними критеріями та вимогами нам підійде, ми з Вами зв’яжемось.